Βασικές συμβουλές προστασίας της υγείας σας στο γραφείο

Μέσα στο άγχος της δουλειάς και τον τεράστιο όγκο υποχρεώσεων που καλούμαστε να φέρουμε εις πέρας καθημερινά, καταλήγουμε να αφήνουμε σε δεύτερη μοίρα την υγεία μας.

Από σήμερα κιόλας είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να κάνετε τα παρακάτω, όπως επισημαίνει το "mother.gr",:

    Είτε χρησιμοποιούνται κι από άλλους, είτε αποκλειστικά από εσάς, μην παραλείπετε να καθαρίζετε το γραφείο και τον υπολογιστή σας προτού πιάσετε δουλειά.

    Βεβαιωθείτε ότι η οθόνη του υπολογιστή είναι στο σωστό ύψος και ο φωτισμός του χώρου όπως πρέπει για να μην κουράζονται τα μάτια σας.

    Ανά τακτά χρονικά διαστήματα να απολυμαίνετε τα χέρια σας από τα χιλιάδες μικρόβια που έρχεστε σε επαφή όσο δουλεύετε.

    Μη μένετε για πολλές ώρες στατική στην ίδια θέση στην καρέκλα. Κάθε τόσο να κινείστε λίγο για να ξεμουδιάζετε.

    Όταν συνειδητοποιείτε ότι έχετε λάθος θέση, επαναφέρετε το σώμα σας άμεσα σε μια σωστή για το καλό της σπονδυλικής σας στήλης.

    Τα διαλείμματα είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να κινηθείτε. Βγείτε στην είσοδο του κτιρίου, περπατήστε και ανανεώστε τη διάθεσή σας.

    Μην έχετε μονίμως το βλέμμα σας στην οθόνη. Όποτε το επιτρέπει ο όγκος της δουλειάς, στρέψτε τη ματιά σας κάπου αλλού για να ξεκουράζετε τα μάτια σας.

    Να πίνετε αρκετό νερό και να τρώτε επαρκώς με βάση τις ώρες που βρίσκεστε στο γραφείο. Όταν ο οργανισμός είναι εξαντλημένος, δεν μπορείτε να κάνετε τη δουλειά σας κατά πως πρέπει.