Ανοίγει η αυλαία των εκδηλώσεων με τίτλο "Το ωδείο παρουσιάζει..."

Η αυλαία των εκδηλώσεων του Δημοτικού ωδείου Πατρών για τη νέα ακαδημαϊκή περίοδο, με τίτλο «Το Ωδείο παρουσιάζει…» , ανοίγει στις 8.30 το βράδυ της Δευτέρας 26 Νοεμβρίου, στην αίθουσα Σεμιναρίων του Παλαιού Δημοτικού Νοσοκομείου, με τη «Συναυλία Μουσικής Δωματίου» .
Στο πλαίσιο της συναυλίας θα παρουσιαστούν έργα  των :  A. Dvorak &  Cl. Debussy .

Συμμετέχουν οι μουσικοί του Δημοτικού Ωδείου:  Μαριάννα Σαφάροβα (βιολί I), Γιαροσλάβ Τoκάρεβ (βιολί II), Ρόμπερτ Σμαγκούλοβ  (βιόλα), Νικολάι Κομισσάροβ (βιολοντσέλο), Γκουλνόρ Μποτίνη (πιάνο).

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Claude Debussy   (1862-1918)  String Quartet
                                                    Anime et très décidé
                                                    Assez vif et bien rythme
                                                   Andantino, doucement expressif
                                                   Très modéré
                           
Antonin Dvorak (1841-1904)   Quintet for Piano, 2 Violins, Viola  and Violoncello
                                                   Allegro, ma non tanto
                                                   Dumka. Andante con moto.
                                                   Scherzo. Molto vivace.
                                                   Finale. Allegro.

Claude Debussy (1862-1918)   (100  Χρόνια από τον θάνατό του)
                                                   

Το διάστημα 1873-84 παρακολουθεί μαθήματα πιάνου και Σύνθεσης στο Παρίσι (Guinard, Franck). Το 1884 κατακτά το βραβείο Ρώμης για την καντάτα L’ enfant prodigue. Ο Debussy έχει ως αφετηρία την γαλλική μουσική της εποχής του, δέχεται επιρροές από τον Chopin και τον Wagner, στη συνέχεια όμως διαφοροποιείται από την κοσμοθεωρία του γερμανικού Ρομαντισμού. Βρίσκει ερεθίσματα στον Mussorgsky  και στην Ορχήστρα Gamelan της Άπω Ανατολής, στον κύκλο των φίλων του ιμπρεσιονιστών ζωγράφων και συμβολιστών ποιητών. Στα έργα του χρησιμοποιεί Εκκλησιαστικούς τρόπους, παράλληλες συγχορδίες ως ηχόχρωμα και όχι ως αρμονική λειτουργία, πεντατονικές κλίμακες, κλίμακες κατά τόνους χειραφετεί την διαφωνία, δημιουργεί έντονες ηχοχρωματικές αντιθέσεις.


Σημαντικά του έργα : Suite Bergamasque (1890, αναθεώρηση 1905)Pelléas et Mellisande (1892- 1902), Prelude a l’ après  midi d’ un faune (1892-94), Κουαρτέτο εγχόρδων σε σολ ελάσσονα (1893), La mer
(1903-05) έργο για ορχήστρα, τραγούδια σε ποίηση Mallarme κ.α.      
           
Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη