Τα 6 λάθη που κάνουμε στο γραφείο

Το 2017 πλησιάζει και όπως κάθε νέο έτος έτσι και φέτος υπάρχει η ευκαιρία να αφήσουμε πίσω μας κάποιες κακές συνήθειες στην εργασία μας. Εξι tips τα οποία θα μας κάνουν πιο παραγωγικούς στη δουλειά μας. Εξι απλά πράγματα, τα οποία όλοι μπορεί να σκεφτόμαστε αλλά δεν είχαμε φανταστεί πόσο πίσω μας αφήνουν στη δουλειά μας.

Με τον ερχομό του νέου έτους, ήρθε η στιγμή να μην ξανακάνουμε τα παρακάτω 6 λάθη:

1. Σταμάτα να αναζητείς στο google ό,τι σου έρχεται απλά στο μυαλό την ώρα που είσαι μπροστά στον υπολογιστή. Κάθε φορά που σκέφτεσαι κάτι, σημείωνέ το και όταν βρεις την ευκαιρία, γκούγκλαρέ το για να μην σπαταλάς το χρόνο σου.

2. Κάθε φορά που τσεκάρεις το e-mail σου σπαταλάς περίπου το 25 λεπτά από την εργασία σου. Κλείσε το e-mail σου και απομάκρυνε το κινητό σου. Αφιέρωσε μονάχα 30 λεπτά από το ωράριό σου στο γραφείο.

3. Βάλε τις πιο απαιτητικές δουλειές της ημέρας νωρίς το πρωί όπου είσαι και περισσότερο ξεκούραστος. Η ενέργειά σου εξαντλείται όσο περνά η ώρα οπότε αν αφήσεις τις δύσκολες δουλειές για αργότερα ίσως να μην τις ολοκληρώσεις.

4. Αχρείαστες συναντήσεις στη δουλειά. Οργάνωσε ένα meeting μόνο αν υπάρχει ξεκάθαρο θέμα στην ατζέντα αλλιώς είναι απλά χάσιμο χρόνου.

5. Ακου το ξυπνητήρι. Το να χουζουρέψεις για 9 λεπτά ακόμη στο κρεβάτι δεν θα σου προσφέρει παραπάνω ξεκούραση αλλά μπορεί να σε αγχώσει αν αργήσεις για τη δουλειά.

6. Μην προσπαθείς να οργανώσεις όλη τη μέρα σου γιατί 1-2 πράγματα μπορεί να σε βγάλουν εκτός. Προγραμμάτισε μονάχα 4-5 ώρες και επαναπροσδιόρισε κατά την πορεία.