Η Google προσλαμβάνει 10.000 άτομα για να . . . ξεσκαρτάρουν το YouTube

Σε έναν μεγάλο αριθμό προσλήψεων προχωρά η Google στην προσπάθειά της να εξαλείψει τα προσβλητικά βίντεο και σχόλια στο YouTube.

Η εταιρεία προσλαμβάνει χιλιάδες άτομα για να μειώσει την ποσότητα του «προβληματικού περιεχομένου» στην γνωστή πλατφόρμα. Επίσης, εισάγει αυστηρότερους περιορισμούς στη διαφήμιση και στην ευρύτερη χρήση της έξυπνης τεχνολογίας.

Μέχρι το 2018, η Google (GOOGL, Tech30) στοχεύει να απασχολήσει περισσότερους από 10.000 ανθρώπους για την «αντιμετώπιση περιεχομένου που μπορεί να παραβιάζει τις πολιτικές μας» δήλωσε η CEO της YouTube Σούζαν Γουοτσίκι σε ανάρτηση σε ένα blog. Ωστόσο, δε διευκρίνισε πόσα άτομα παρακολουθούν επί του παρόντος το YouTube για προσβλητικά βίντεο.

«Κάποιοι κακοί ηθοποιοί εκμεταλλεύονται την πλατφόρμα για παραπλάνηση, χειραγώγηση, παρενόχληση ή ακόμη και βλάβη» δήλωσε η Γουοτσίκι προσθέτοντας πως οι ομάδες ασφαλείας του YouTube έχουν αναθεωρήσει σχεδόν 2 εκατομμύρια βίντεο για βίαιο εξτρεμιστικό περιεχόμενο τους τελευταίους έξι μήνες.


«Επίσης, λαμβάνουμε επιθετικά μέτρα σε σχόλια, λανσάροντας νέα εργαλεία μείωσης των σχολίων και σε ορισμένες περιπτώσεις διαγράφουμε σχόλια» ανέφερε.

Το YouTube έχει βρεθεί σε μια σειρά αντιπαραθέσεων φέτος σχετικά με βίντεο διαθέσιμα στην πλατφόρμα του. Αναγκάστηκε να υιοθετήσει πρόσθετα μέτρα προβολής τον περασμένο μήνα στην παιδική πλατφόρμα YouTube Kids, μετά από καταγγελίες πως σε πολλά από τα βίντεο περιέχονταν βλασφημίες και βία.

Εταιρείες όπως Etihad Airways, η Marriott (MAR) και η Deliveroo απέσυραν τις διαφημίσεις τους τον Ιούνιο – όπως και το Εργατικό Κόμμα του Ηνωμένου Βασιλείου – αφού διαπίστωσαν πως εμφανίζονταν δίπλα σε βίντεο με έναν ιεροκήρυκα.

Η Γουοτσίκι δήλωσε επίσης πως το YouTube ακολουθεί μια «νέα προσέγγιση στη διαφήμιση» με περισσότερη χειρωνακτική επιμέλεια και αυστηρότερα κριτήρια για τα βίντεο που είναι κατάλληλα να εμφάνιση διαφημίσεων

«Θέλουμε οι διαφημιστές να είναι ήσυχοι πως οι διαφημίσεις τους θα τρέχουν παράλληλα με το περιεχόμενο που αντικατοπτρίζουν τις αξίες της εταιρείας τους» δήλωσε. «Ομοίως, θέλουμε να δώσουμε στους δημιουργούς την πεποίθηση πως τα έσοδά τους δε θα πέσουν θύματα των πράξεων κακών ηθοποιών».